Przyglądając się bliżej ofertom, tym samym szczegółowo je analizując nie trudno zauważyć, że twórcy portali (witryn) internetowych kładą nacisk na ich zawartość (ang. content), lecz tylko pod kątem treści zwiększających rozpoznawalność w wyszukiwarkach internetowych (pozycjonowanie SEO). Natomiast zazwyczaj w ogóle, a na pewno niezwykle rzadko nie zwracają uwagi na wartość merytoryczną treści, czyli jakość publikowanych informacji. Taką, aby one mogły być niekwestionowanym źródłem prawdziwej wiedzy. Z czym mamy do czynienia wówczas, gdy autorami treści są amatorzy, a często dyletanci w danej dziedzinie. Bądź wtedy, gdy opracowanie treści zleca się „doskonałym” copywriterom tzn. „specjalistom od wszystkiego” dla których ważniejszy jest zysk, niż jakość. A którzy dla uzyskania korzyści własnych wyzbywają się zdolności do samokrytyki.  W jej dojrzałej formie przeradzającej się w samokrytycyzm, czyli umiejętność oceny samego siebie. Tę niezwykle wartościową zdolność zazwyczaj posiadają profesjonaliści;  zwłaszcza eksperci, czyli osoby mające gruntowną wiedzę w jakiejś dziedzinie. To znaczy wykazują pełną znajomość określonej tematyki, z reguły w zawężonej do wybranych (sprecyzowanych) zagadnień, czyli określonych w sposób jasny, konkretny i uporządkowany. Co stanowi gwarancję opracowania przez takiego autora wartościowych treści.

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY • Osoby, które powierzą nam utworzenie portalu internetowego i/lub opiekę na istniejącym zyskają satysfakcję posiadania profesjonalnego kanału przekazu merytorycznych treści, wskutek otrzymanej od nas gwarancji zawsze rzetelnego, z wielką starannością wykonania powierzonych nam zadań. Bowiem zadowolenie P.T. Zleceniodawcy jest dla nas najważniejsze.